onsdag 30 mars 2011

Mysiga onsdagskväll!

Dagen har runnit iväg och jag har inte hunnit med så mycket som jag egentligen hade velat. Men jag var och handlade på Netto med de tre små och har vikt en tvätt, hängt en annan tvätt och slängt i en tvätt i maskinen som ska hängas upp nu innan jag går och lägger mig. Jag har hämtat Arvid på dagis, jag tog en rask promenad dit. Min underbara väninna Katarina som bor i USA ringde mig och vi pratade i nästan 2 timmar samtidigt som jag var med barnen, lagade mat, bytte 2 bajsblöjor, städade lite och fixade mys inför Grey´s kvällen med tjejerna (en mammagrupp från när vi väntade 07:orna och vi har så kul, trevligt och mysigt tillsammans), som denna veckan skulle vara hos mig.

Min pappa är fortfarande kvar här hos oss och det är så mysigt. Han hjälper till mycket, idag fick jag sovmorgon till kl.07.45 (?!) så skönt! Pappa gick upp med barnen och gav dem frukost och såg till att de kom iväg till skolan.


Jag har faktiskt också pratat med Albrekts Guld idag. Har varit så j***a arg på dem! Men det orkar jag inte skriva om just nu. Det är en låååång historia...men ni vet ju grunden till det. Fortsättning kommer snart.


Imorgon ska jag och Vidar till BVC för en informationsträff med en barnpsykolog och träffa massor av andra mammor med bebisar som också ska dit. Sedan ska vi äta lunch med Maria och kanske handla en kavaj till mig ;)


Jag är så trött och jag har en sådan lugn-mys-härlig-i-kroppen känsla efter denna underbara kväll med tjejsnack, nära vänskap och ett glas vin.


Nej, gott folk. Nu ska lilla Victoria gå och lägga sig.


KRAM PÅ ER ALLA!


1 kommentar:

Vad roligt att du vill kommentera!