fredag 5 mars 2010

Drömmar och Ice Age

Idag är det så vackert väder och jag känner mig glad i hela kroppen. Jag ska städa huset, tvätta lite, packa upp väskorna från Stockholmresan (nej, jag har inte gjort det än. Är urusel på att packa upp, men bäst på att packa ner). Sortera papper och ut på promenad med småkidsen. Borde dra mig på stan för att inhandla lite vin till kvällen. Vi ska nämligen hem till ett par underbara vänner ikväll. Barnflickan kommer och passar de tre största barnen och enligt mina planer så ska Vilda somna i vagnen på vägen till våra vänner som bor 5 minuter här ifrån.

Ikväll blir det fullt ös-medvetslös med Wii, drinkar, snacks och massor med snicksnack! ;-)

Ice Age 3 är på tv:n för typ hundrasjuttioelfte gången och snart kan man alla repliker utantill. Men det är roligare att titta på Ice Age än på Spiderman... Sengångaren Sid är bara så rolig!

Inatt var det min andra natt på raken som jag verkligen kommer ihåg min dröm. Jag drömde att jag hade värsta ägglossningen, gjorde skitont, hade typ 100 ägg som "släppte"!

Min man han drömmer alltid om ett hus vid stranden eller någon smart lösning som inte alltid är så smart.
En gång,inte för så länge sedan, så drömde han att vi fick tvillingar. En pojke och en flicka. Sanndröm? Kanske om några år...

Hejsvej-IceAgepastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!