tisdag 2 mars 2010

Most Wanted!

Det har kommit ännu en ny syskonvagn; Baby Jogger City Select.
Den är rätt så snygg, smart och framför allt funktionell. Går att ha som enkelvagn, dubbelvagn, ett barn mot dig och ett ifrån dig. Eller båda mot dig eller båda från dig. En i bilbarnstol och en sittandes. Ja, precis hur du vill. Jag har själv inte provat den men har hört att den är väldigt smidig och lätt att köra, trots den tunga lasten med två barn och allt där till!






Väntar med spänning på den nya vagnen från Bugaboo!!! I löööööve Bugaboo! Ska bli kul att jämföra de senaste nyheterna på marknaden när det gäller syskonvagnar. Det har ju verkligen behövts en uppryckning på den delen och det är nu den kommer!
Hmmm, men var tog trillingvagnarna vägen? Eller fyrlingvagnarna?



Gå in på www.babyjogger.com för att se den nya smarta syskonvagnen.




2 kommentarer:

  1. Hej! Åh du har en blogg precis i min smak! Lägger genast till mig bland favoriterna! Jag har precis köpt vagnen du skriver om ovan o är sååå otroligt nöjd!

    Ha en fin vecka! Ska sätta mig o läsa lite här nu :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Vad kul att du gillar min blogg och välkommen!

    Vad kul att du precis köpt vagnen! Hur gamla är dina barn?

    Kramis,
    Victoria

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!