torsdag 4 mars 2010

Wow!

Idag har jag fått sovmorgon! Underbart, härligt och fantastiskt!!! Hade en konstig dröm här på morgonen, men den kan jag nog inte uttala mig om här på bloggen... Eller jo, det kan jag. Det var så här:
Jag var hemma hos min väninna och skulle låna hennes laptop som hon hade målat i guld med nagellack och en stor stickad röd/vit Po.P filt. Min väninna var väldigt arg på sin man. Jag skulle trösta henne och vi började kramas. Vi kramades lite mer och jag kände hennes hand leta sig under min tröja och upp mot mitt bröst.
Hon kommer upp med handen på bröstet och brister ut:
-Men Victoria!!! Du har ju tuttsvett!!! Blääääää.....

Sedan vaknade jag.

Undrar vad den drömmen betyder? Hahaha!


För att återkomma till gårdagens morgoninlägg så vill jag bara meddela att det blev inget bad. Inget rakande heller. Men en härlig dusch njöt jag av i typ 5 minuter.


Solen skiner och det känns i hela kroppen att den här dagen kommer bli toppen! ( Det rimmar ju!)
Mannen ska iväg till jobb idag och kommer hem sent ikväll, barnen har beställt lasagne till middag ikväll, gott.


Nu ska jag trippa iväg till grannen och fika. Det är skitkallt ute och jag borde sätta på mig trosor under mina mjukisbyxor så jag inte får urinvägsinfektion, men jag orkar inte. Så enkelt är det!

Hejsvej-tuttsvettpastej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!