onsdag 24 mars 2010

Inbrott!

Det har varit väldigt mycket inbrott i området sista tiden. Inbrotten kommer allt närmare och närmare vår gata. Läskigt! De bryter sig in på dagen mest verkar det som. Frågan är nu HUR man ska skydda sig på bästa sätt? Vad tycker ni? Alltså kommer de på natten så blir de ju skrämda bara av att se mig som en galen naken kvinna, med mjölktuttar, degmage och håret som en enda stor tova. Mannen kan jag ju inte räkna med på natten, han hör ju inte ens när Arvid ramlade ner för sängen här om natten. Så detta innebär att jag måste skydda hela min familj på egen hand.
Kanske om jag lägger ut bajsblöjor så att det stinker så mycket att de drar. Eller jag kanske ska hänga bajsblöjorna från trappan till tredje våningen ner till trappan upp till andra våningen så får de bajset rakt i ansiktet, HAHAHAHA!!!
Men tänk om de har vapen... Hmmm, hur ska jag lösa det? Borde ju inte vara så svårtatt sparka till vapnet de håller i, jag menar min fot är ju så lång att chansen att träffa är nästan 90%, eller nåt.
Måste lista ut något mer. Får fundera på det medans jag lagar mat till min lilla familj, men ni får gärna komma med förslag också!

Hejsvej-inbottspastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!