torsdag 9 december 2010

Vecka 35+0 idag!

Yes! Nu är jag äntligen i vecka 35+0 och får från och med nu föda i Ystad om förlossningen sätter igång, SKÖNT! Magen har sjunkit och jag har pinvärkar, ajajajaj...
Mätte magen idag och den är 119 cm i omkrets, så här stor har jag aldrig varit tidigare. Huden kliar runt naveln och jag har kliat sönder mig.
Har hämtat ut paketet från H&M som jag beställde för ett par veckor sedan. Massor med fina kläder och julklappar. En åkpåse inhandlades också för bara 299 kr! Visste inte ens om att H&M sålde åkpåsar. Riktigt fin var den också :-)
Babykläderna var med också och de är sååååå små, fattar inte att vi ska ha en liten bebis snart!
KRAM PÅ ER!

4 kommentarer:

  1. Så skönt! Jag tror den lille kommer på måndag eller tisdag. =)
    Åh e det den fina med stjärnor på?
    ¨Kram

    SvaraRadera
  2. oohh såå fin mage..
    skönt att ha kommit så långt att du kan föda där nu..grattis..

    jag säger att det blir en julaftons bebis..fniss..

    ha en jättebra dag
    mvh camilla

    SvaraRadera
  3. Till och med jag ser skillnad på magen så det blir nog snart...

    SvaraRadera
  4. Erica-Ja, det är det fler som tror... Spännande att så många tror det i min omgivning, ska bli intressant att se om det blir så :-)Ja, åkpåsen är den med stjärnor i och den är faktiskt jättefin! Jag är impad med tanke på priset!

    Camilla- hmmm, julafton...det har jag inte tid med, men säkert bara därför ;-)

    Renée- Ja, magen har förändrats rätt mycket nu och det känns annorlunda. Åh, jag älskar den här tiden just för att det är spännande!

    KRAM PÅ ER <3

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!