onsdag 22 december 2010

Inte lika ont längre

Har inte haft lika ont inatt och vaknade kl.04.00, kom på då att jag inte tagit mina smärtstillande kl.01.00 som jag skulle. Det innebär att jag inte haft så inte eftersom alla andra gånger har jag vaknat innan av smärtor. Tyvärr så kunde jag inte somna om sedan så jag känner mig rätt slut just nu.

Idag ska jag hem till grannen på fika. Ska bli mysigt att komma iväg och få umgås med vänner ett tag. Får skjuts upp dit, typ 100 meter ;-)

Vi har fått bilderna från fotograferingen som jag och barnen var på för 3 veckor sedan. Så fina! Ska försöka få ut dem ikväll på bloggen så ni får se. Jag är riktigt nöjd!

3 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre, kramis!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag halkade in på din blogg, läste i tidigare inlägg om att du rammlat och brutit din vrist fy stackare jag vet lite hur det känns.

    Jag var planerad den 7/3 2009 med barn nr 3, jag kände den dagen att något var på g att hända vid ca 15:00 gick jag och ramla, och total förstörde min handled, eftersom jag kom till akuten med en sådan smärta i både hand och mage pga värkar så kolla dom bebisen inga fel. De såg att handen var totalt försörd me de drog den i rätt läge och gipsade den. Felix en stor gosse föddes på morgonen efter och smärtan i handen var värre en mina värkar.

    När Felix var 1 vecka gammal opererades jag i över 5 timmar,läkaren fick lägga ett pussel av ´min handled. Yttligare en operation har gjorts och nu går jag och väntar på den tredje, min hand är totalt förstörd och det ända de kan göra för att slippa smärtan är att göra en steloperation- vet inte hur man ska klara ett jobb inom baromsorgen... Men det viktigaste av allt Felix är helt oskadd av mammas bravade.

    Önskar dig all lycka med foten och hoppas den blir bra.

    SvaraRadera
  3. Linda- Oh,herregud vad jobbigt för dig! Hur lyckades du klara av att föda? Fick du något extra smärtstillande under förlossningen mot handen?
    Hoppas du blir bättre efter nästa operation. Tänker på dig!

    KRAM

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!