fredag 10 december 2010

En helt okej natt!

Fattar ni att jag bara kissat en endaste gång inatt?! Detta innebär att jag fått sova lite mer än vanligt. Skönt!
Idag är det fredag och det blir mys med Tacos till middag och IDOL! På söndag ska vi ha barnvakt och iväg och bowla och äta julbord i Malmö med några grannar, ska bli kul och skönt att komma bort en stund. Men journalen åker med ifall att något händer. Man vet ju aldrig...

Det är flera som har gissat på att bebis kommer på måndag eller tisdag. Spännande :-) Just på måndag dag/kväll har jag verkligen inte tid att föda barn, men natten mot tisdag så har jag inget planerat förutom att sova.

Förlossningsplanen är nu utskriven och ligger fint i MVC-journalen. Barnvaktsinstruktioner är också utskrivet och ligger på köksbänken. Jag börjar sakta men säkert bli mer och mer redo inför den stora dagen då förlossningen sker även om jag fortfarande känner att jag vill vänta några veckor till, eller i alla fall till efter nyår ;-)

KRAM PÅ ER ALLA UNDERBARA LÄSARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!