tisdag 28 december 2010

Då ska jag välja en ny vigselring!

Det här är min nuvarande vigselring som jag fick reklamera 6 månader efter bröllopet pga att den gulnade och blev fläckig. Tydligen så har de inte tillräckligt med någon halt av en behandling för att få de gula guldet vitt. Så nu har jag väntat i 1½ år på en ny ring och nu fanns den här. MEN, idag så ringde de och berättade att de tyvärr inte har åtgärdat problemet med denna ring vilket innebär att samma problem kommer uppstå om några månader igen. Alternativet blir att välja en likadan ring i gult guld, vilket är helt otänkbart för mig, eller att välja en helt annan ring.
Så nu vill jag ha er hjälp! Vilken ring tycker ni är finast?
Den första här under är alltså min nuvarande ring, som jag inte kan ha.


Alternativ 1
Alternativ 2



Alternativ 3


Alternativ 4







5 kommentarer:

  1. Hittade precis hit och har nu scrollat tillbaka i tiden. Lilla du, vilken otur hög gravid och skadad! och Hoppas verkligen att det ska gå bra med foten och den kommande förlossningen. Kommer att komma tillbaka för dig måste jag följa!

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra!
    Kul att du hittade till min blogg. Ja, inte är det kul men jag måste typ gilla läget... Ses igen!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den andra ringen..

    Hoppas du lyckas lösa det..

    Tror du att det blir bebis innan nyår?

    mvh Camilla

    SvaraRadera
  4. TVÅ eller FYRA :) finfina <3

    SvaraRadera
  5. alt 3 eller 4 hade jag valt, men det beror ju kanske lite på hur förlovningsringen ser ut, det är ju alltid snyggast om de passar ihop bra.
    Lycka till med fot och kommande bebbe.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!