måndag 27 december 2010

God fortsättning alla!

Jag hoppas att ni där ute haft en bra jul och att ni kunnat njuta. Vi hade en bra jul trots omständigheterna. Jag var ju bara liggandes i soffan eller sittandes i rullstolen och alla andra fick göra allt arbete ;)

Inget barn har pluppat ut än. Däremot har jag varit rätt deppig och känt sådan oro för allt. Men igår kom min mamma och lillasyster hit och vi har alltid så kul tillsammans, så nu har jag lite nya krafter.

Idag var jag iväg till MVC för första gången sedan olyckan. Magen har vuxit och och bebis verkar må bra. Mitt SF-mått var upp i rekordet 40 cm och jag ligger långt över översta kurvan. BM sa att magen är verkligen full av bebis nu och han är superduper fixerad. Något som är lite jobbigt är att jag har fått magkatarr och mitt HB-värde är lågt, bara 103, men det går att fixa och jag vågar inte klaga alldeles för mycket...

KRAM

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du mår bättre nu och att magen är kvar;-) Är sjukt avis på dej som ska föda barn... Konstigt de där... För nu på min sista förlossning nr 3 lovade jag dyrt och heligt att aldrig mera komma dit. Men ja nu skulle jag lätt kunna lägga mej där igen och klämma;-)
    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja, visst kan det vara konstigt! Jag är alltid avis på alla andra som ska föda när jag inte är gravid.

    KRAM!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!