onsdag 1 december 2010

Lite ont nu...

Jag har, under kvällen igår och idag, haft onda sammandragningar. Inget som är regelbundet men det känns rejält i nedre delen av livmodern när de kommer. Jag kan liksom inte göra så mycket åt det, börjar bli van och bryr mig inte lika mycket längre när de kommer. Jag är absolut inte redo för att föda än, bebisen får tillstånd att flytta ut tidigast en 1/1 som jag tidigare skrev idag.

Ikväll kommer tjejerna och tittar på Grey´s med mig och jag har typ inget att bjuda på. Chilinötter och cocosbollar får duga med te eller saft.

Nu måste jag städa lite, för mitt hem ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig!

KRAM PÅ ER!

3 kommentarer:

  1. Chilinötter och cocosbollar är ju helt suveränt gott!! Och att det är lite stökigt är ju ganska ursäktat när man är så stor...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kan se dig stå och knipa för allt vad du e värd och skrika "JAG HAR JU SAGT FÖRSTA JANUARI, BASTA", hihi!

    SvaraRadera
  3. Hej Victoria! nu har jag inte hängt med här så jag känner mig förvirrad - var det inte en till tjej du hade där inne? Trodde jag att jag läste nån gång tidigare i alla fall? lycka till med förlossning, hoppas bebben väntar lite till vem det än är? kram ulrika palmcrantz

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!