onsdag 8 december 2010

Julen närmare sig med STORMSTEG!

Åh, vad jag älskar December månad! Alla julsaker, julskyltningar, julbelysning, julmusik, ja nu fattar! Och handla julklappar är såååååå kul!

Jag har däremot lite problem med julklapp till min 10-åriga dotter. Det enda hon önskar sig är en IPhone 4, en platt TV, en hund eller ett Nintendo DS. Suck! Varför så dyra presenter? Någon som har en idé om vad man kan köpa till en tjej som har blivit för stor för leksaker, men ändå inte bara vill ha kläder?

Jo! Igår var vi på ultraljud igen och bebis har en beräknad vikt just nu på ca 2,9 kilo och allt såg bra ut. Lite mycket fostervatten som vanligt bara. Men tydligen så hade den där BM rätt i söndags. I journalen såg jag att det stod att jag var öppen 1 cm och inte 2 cm. Ja, ja, den här bebisen kommer när han kommer. Får se om det blir nästa vecka eller om jag lyckas knipa till efter nyår.

Nu ska jag skicka iväg 2 barn till skolan!

HEJSVEJ-JULPASTEJ!

2 kommentarer:

  1. Min flicka är 10 år och hon ska få en kisse i julklapp! Fast egentligen så är det en julklapp till både henne och mig. Hunden är 13 och kan ju gå bort närsom och ensam vill jag inte vara när barnet är hos sin pappa så då fick det bli en liten ragdoll med blå ögon...
    Gillar hon inte att spela pc-spel? Gillar hon inga leksaker? Min flicka ville ha det här design-setet där man kan göra egna kläder på modeller.
    Det ÄR svårt i den där åldern... Hoppas du hittar på nåt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ett DS fick min 8-åring som storasyster present, jag hittade billigt på blocket för 900 kr och då ingick två spel. perfekt! Tradera är också ett hett tips! Lycka till!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!