onsdag 29 december 2010

Ingen bebis inatt!

Förvärkarna avtog sent igår kväll och skönt var det. Fick mig en liten "aha"-upplevelse, att ja just det det var typ så här det känns när det sätter igång. Kände mig rätt avslappnad och lugn och jag hoppas att jag kommer kunna känna så när det verkligen drar igång. Men det är inte långt kvar nu, det känns i hela kroppen.

Jag har mindre ont i vristen och imorgon ska jag till gipstekninkern igen och ta bort gipset för att ta bort stygnen och gipsas om på nytt efter det. Sedan är det 4 veckor till med gips.

Nej, nu ska jag umgås med min mamma lite. Hon och min syrra åker hem imorgon och sedan ses inte vi på länge :(

KRAM PÅ ER ALLA!

4 kommentarer:

  1. Bebben är nog på väg, han liksom knackar lite lätt på dörren nu innan han tar sats och flyger ut! Hoppas att han väntar tills efter nyår men ärligt talat så tror jag inte han vill vänta... Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tror också att bebis är på G ;)
    Vore kanske kul om han kom innan mormor åker hem ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hmm undra om han kanske tittar ut redan inatt;-)?!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!