fredag 16 oktober 2009

BarnvagnsGALEN!!!

Mina vagnar!



För de som inte vet så är jag helt totalt barnvagnsgalen. Jag älskar vagnar och har några stycken hemma. Mitt intresse började då jag började jobba i en barnvagnsbutik. Nu har jag jobbat med barnvagnar och alla dessa roliga tillbehör i över 8 år och jag älskar det fortfarande.



Hittills är mina favoriter Bugaboo och Urban Jungle. Tycker även om Teutonias Cosmo och Brio Happy (endast som liggvagn). Phil&Teds vagnar är coola och snart kommer jag äga min första Phil&Teds, modellen som heter Vibe. Ska bli så kul och spännande!



En ny vagn som kommit är iCandy, är sugen på en sådan också men har inte plats med fler just nu.



Det som är praktiskt med Phil&Teds och iCandy är att det är som en singel vagn som att man kan ha två barn i den. Frågan är bara; Hur är de att köra?



Jag har själv en Bugaboo Gecko, Bugaboo Cameleon, Bugaboo Bee, Urban Jungle Single och Urban Jungle dubbel. Och snart även Phil&Teds Vibe.



Fördelen med en Bugaboo är att den har så otroligt många bra fuktioner. Den är smidig och lätt. Roliga finesser och tillbehör och snygga färger!

Jag önskar att det kommer en syskonvagn från Bugaboo snart. Jag har efterfrågat det läääänge nu.........

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!