fredag 16 oktober 2009

Fantastisk Rapattack!!!

Jaha, 6 blev det inget med, men tanken var ju bra! Vilda vaknade direkt när jag tänkte sätta på spindelmannen och sedan var det kört...



Min 2-årige spindelmannen eller " Banne" även kallat!



Vilda vaknar...jag inser nu att det inte blir 6...



Tittar på Paul...



...Jacob, Josefin och Jingelmannen istället!


Vakna med The Voice, på kanal 5, hade en superbra Rapattack!!! Så bäst!
Önskar jag också kunde få en Rapattack. Jag menar, det finns ju hur mycket som helst att rapattacka mig med. Galen kvinna med som vill ha en massa barn och samlar på barnvagnar, eller sexgalen 4-barnsmamma som ALDRIG får nog av livet. Ja, inte vet jag, men hur svårt ska det vara för att få en Rapattack???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!