onsdag 21 oktober 2009

Det blir inget IKEA...

Idag så är det invigning på nya IKEA i Malmö. Vi skulle dit och köpa våra soffor och lite annat smått och gott, men nu blir det inte så längre. Min man tror att det kommer vara sådana enorma köer och extremt mycket folk så han tycker det är bättre om vi åker dit i nästa vecka istället.
Dessutom så fick min 9-åriga dotter ett utbrott igår och var jätteledsen. Så hon behöver sin mamma idag. Jag har därför tagit ledigt för henne idag från skolan och så ska vi ha en mysdag. Vi ska gå till Biblioteket och bokaffären. Äta lunch på något mysigt ställe och bara vara med varandra.

Men vad jag saknar en soffa! Har fått jätteont i ryggen sista dagarna, eftersom jag bara sitter på hårda köksstolar. Jag går runt och klagar som om jag vore en 90-årig gammal kärring!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!