fredag 30 oktober 2009

Resa!

Jag vill resa utomlands med mina barn. Åh, det är en dröm som jag hoppas ska kunna förverkligas snart. Jag har suttit nu i 2 timmar och till slut hittat en resa för bra pris och hög standard (5 stjärnigt hotell). Dessutom all inclusive, bamseklubb, träningslokal m.m. Endast 28.000kr för oss alla 6 personer i familjen!




Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!





Hur ska jag kunna skaka fram 30 papp? Jag tänker inte sälja mina vagnar, nej... Vi skulle kunna sälja Tobbes sportbil, men det vill ju inte han. Man kan ta lån, men det är tydligen inte så smart enligt Tobbe. Vinna på lotto:-) Hahaha, det gör man ju aldrig så det är bara att glömma!

Får helt enkelt hitta på något. Jag ska bara boka den här resan!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!