söndag 1 november 2009

Igår Halloweenmiddag, idag slappa!

Igår så hade vi Halloweenmiddag för våra grannar som bor närmast oss. Vi åt gott och hade det super trevligt. Arvid och hans polare Villy som är 3 år (son till ena grannparet) var helt galna! De sprang omkring som två yrväder och skrek helt hysteriskt! Men kul hade de. Arvid däckade vid kl.00.30 och Villy strax därefter.
Våra andra grannar har en dotter som snart fyller 2 år och hon är gudomligt söt! Hon vågade inte riktigt leka med smågrabbarna. Jag förstår henne... Hon var en lydig tjej som gick och la sig i tid, åt bra och var så snäll under hela kvällen!
Idag så känner jag mig lite trött. Jag drack bara ett glas vin igår så jag är inte bakis på något sätt, vilket känns skönt.
Jag sitter nu i min mysiga fina soffa. Vilda sover sött i vagnen, Arvid sover tungt bredvid mig och jag har precis gjort en kopp te och tänt levande ljus, myyyysigt!
Däremot såg jag att jag har intorkat bajs från Vilda på mina byxor, men jag orkar inte gå upp och byta just nu. Äckligt? Kanske, men det är ju bara oskyldigt bebisbajs och luktar inget.
Här kommer lite bilder från gårdagen!






Spöke-kladdkaka!

Spindelnät gjort av choklad med två spindlar som jag gjort alldeles själv till ungarna*stolt*!


Dukningen som blev jättefin, tycker jag!


Min man är ute och planterar nya häckplantor i blåst och kallt väder, stackarn. nu har det blivit mörkt också. Hmmm, undrar om jag ska tvinga in honom. Tycker faktiskt synd om honom.
.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!