onsdag 18 november 2009

HULKEN PÅ DAGIS!!! Arrrghhh!

Idag är jag arg och upprörd! På dagis, ooops förlåt förskolan. Bara en liten parentes; Varför måste man helt plötsligt kalla det för förskola, när man genom alla år sagt DAGIS? Dagis är så mycket gulligare och jag kommer fortsätta säga dagis, så det så!

Igår så fick vi veta att min sons avdelning ska splittras och hälften av gruppen ska in till en annan avdelning med nya fröknar. Barnen på den andra avdelningen ska också splittras och hälften av den gruppen ska in till min sons avdelning.
Min sons avdelning är för 2-3 åringar och de har varit en grupp tillsammans sedan de började på dagis. Det är en fin och underbar barngrupp med fantastiska fröknar och de har det så otroligt bra!
På den andra avdelningen är det 1-2 åringar och nyss inskolade. De har tydligen lite problem i sin grupp och därför ska nu detta ske!
Så bara för att en grupp har lite problem (vet inte exakt vad för problem) så ska de splittra en en barngrupp som fungerar så bra och är harmonisk. Det gör mig så j***a arg så jag tror jag exploderar!
Idag ska jag till dagis och ta mig f**n säga ett par ord till den här nya rektorn som tydligen har bestämt det utan att prata med varken sig fröknar eller föräldrar om det.

Jag laddar upp nu för att bli en sådan där jävulsk mamma som får galna svart ögon, resande hår och en röst som förvrängs till något otroligt obehagligt och hemskt! Hon ska få höra att det här är ingenting som jag kommer acceptera och om jag så ska vända upp och ner på hela dagis och kontakta radio, tidning eller till och TV så ska jag göra det!

Nu ska vi göra i ordning oss för att gå till dagis, jag återkommer med info om hur det gick när jag blev HULKEN på dagis!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!