torsdag 19 november 2009

En liten bitch till rektor på dagis!

Kanske är jag lite väl öppen med vad jag tycker just nu men den nya rektorn till min sons dagis är en riktigt känslokall jag-tror-jag-vet-bäst-och skiter-i-vad-andra-tycker-om-mina-beslut-så-därför-bestämmer-jag-fast-massor-med-andra-inte-tycker-det-är-bra BITCH!

Jag ringde henne idag och hon förklarade för mig noga varför hon valt det beslutet hon tagit. Men jag tycker inte det är okej att splittra en barngrupp som finns och som är så fin som den är! Att ha 1-3års grupp istället för en 1-2 års och en 2-3 års kan jag också förstå och har inget emot det, men jag anser inte att det är nödvändigt att dela på en befintlig grupp som inte har några problem eller varken sig klagande föräldrar eller personal.
Hon tyckte att jag kunde få ha mina åsikter men att det kommer bli som hon sagt oavsett vad.

När jag då förklarade att jag inte var säker på om jag ville ha kvar min son på dagiset så sa hon med en bestämd röst att då fick jag väl byta då.

Samtalet var ganska långt och efteråt kände jag mig verkligen ledsen.

Vi får se vad som händer här efter.

Gott natt-dagis fnatt!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!