onsdag 4 november 2009

STOCKHOLM

Är hos mamma i Storstaden nu...najs;-) LOVE STOCKHOLM!!! Jag funderar starkt på att flytta hit igen.
Efter att överraskat min underbara väninna Angelica och dansat Beyoncé-dans med syrran så måste jag helt ärligt erkänna att jag ÄGER!!! (not...) Fan att man inte är bäst och snyggast längre. What to do? Jo, träna, äta mindre och sluta frossa i godis är en bra idé och sedan börja gå på träningspass och danslektioner. Sen ska hon (syrran) få se på helt andra bullar!

På lördag ska jag ut i Stockholm med några väninnor och ha sååå kul!

Men imorgon ska jag bara njuta av storstaden och promenera ner för Drottninggatan och över till Gamla Stan och kanske ta en sväng till NK.

Vi höres imorgon. God natt och puss!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!