onsdag 14 oktober 2009

Galen man, spöken och nakenchock!

Herregud vad jag är trött ikväll! Jag är helt slut, färdig, ja helt väck!!!
Har precis gjort iordning en stor kopp te med persikosmak och mycket socker i. När lillplutten också somnat så ska jag ta fram kex med dessertost och njuta...mmmm...
Min man vill att vi tittar på en film. Det är som att ge mig en stor dos sömntabletter. Igår somnade jag till och med till Christine!

Tobbe säger att jag är tråkig som inte kan hålla mig vaken om nätterna. Vad tror han?! Att jag är värsta stålkvinnan? Inte konstigt att han känner sig pigg på kvällarna, han sover med öronproppar på natten så intryckta att hjärnan blir klämd vilket resulterar till att jag alltid tar nätterna med barnen och dessutom får han ALLTID sovmorgon.
Men jag tycker han tråkig som inte orkar ha sex med mig 2 gånger om dagen! Så det så!!!

Appropå sova och öronproppar, hahaha, jag sitter här och fnittrar bara jag tänker på det jag ska berätta för er nu.
Jag och barnen var ju i Stockholm en vecka för en månad sedan. Under den veckan så sov Tobbe hemma själv och då också utan öronproppar.
En natt så vaknar han av steg utanför sovrumsdörren och flyger upp ur sängen. Han skriker; -Hallå!!! HALLÅÅÅÅ!!! men inget svar. Då smyger han upp, helt övertygad om att det är en tjuv hemma hos oss, hämtar en kofot och börjar gå ner till bottenvåningen för han tror tjuven gått ner. Han letar igenom hela nedre plan och ingen är där. Han inser då att tjuven antgligen gått in i ett av barnen rum och smyger upp, pulsen är hög och hjärtat slår snabbt. Han puttar upp dörr efter dörr och hoppar in i rummen skrikandes med en kofot i högsta hugg och naken.
Men ingen är i hela huset.
Han går och lägger sig igen och placerar kofoten under sängen och somnar om efter ett tag.

Kan ni tänka er, där går min man runt i huset naken med en kofot och tänder rum för rum, mitt i natten! Hahaha, tänk om någon såg honom! Åh, vad jag önskar att jag haft en kamera i huset just då!

Jag har länge sagt till Tobbe att vi har spöken i huset. Jag har flera gånger hört steg och känt en närvaro som jag inte sätta finger på vad de exakt är. En gång såg jag även en skepnad, då höll jag på att skita på mig på rikigt. Eftersom Tobbe aldrig har hört något innan, pga sina dumma öronproppar, så har han aldrig trott på mig tidigare. Tills nu...

Mycket till skydd man får av sin man! Han skulle aldrig vakna om det kom en tjuv eller mördare in till oss på natten. Så då är det JAG som ska skydda hela familjen. Men jag har kommit på det ultimata vapnet för att skrämma bort en tjuv, jag behöver nämligen bara visa mig naken, rufsa till håret och skrika, hoppa och verka helt galen så kommer han fullständigt dö!

Nej nu ska jag titta på förlossningskliniken med min kopp te och njuta av att alla bebisar i huset somnat.

Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!