fredag 23 oktober 2009

Bugaboo Bee!

Idag ska barnen flyga till Stockholm och jag håller på att fixa och packa inför resan. De ska även ha med Bugaboo Bee vagnen som jag har sålt till en tjej i storstaden.
Så nu har jag gjort rent vagnen och putsat på den i 1 timme. Gjort rent hjulen riktigt noga, tvättat klädseln och rengjort chassit. Så fin den blev!!! Som helt ny! Hmmmm, jag sålde den nog lite för billigt...


















Snart kommer tårarna. Det är en stor sorg för mig att sälja en vagn.
Därför har jag skrivit en liten dikt.
...........................
Bugaboo Bee,
du är så fri.
Att köra dig,
är en härlig upplevelse för mig.
Att se din snygga design,
åh du var bara mine!
.........
Farväl min Bugaboo Bee,
jag kommer sakna dig nu när du far.
Aldrig kommer vi ses igen,
men jag har minnen kvar.
By: Victoria Sydäng-Blomster
.




2 kommentarer:

  1. Du är nog den enda i världen som skriver en dikt till en barnvagn:-), och jag får äran att lämna över den till nya ägaren. Jag kommer inte att gråta.

    SvaraRadera
  2. du e ta mig tusan inte riktigt frisk...haha!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!