torsdag 29 oktober 2009

Idag fick lilla Vilda sina 3-månaders vaccin sprutor, stackars flicka! Hon grät så mycket och var riktigt ledsen. Ikväll har hon varit ganska gnällig och öm på benen. Febern som kan komma men har inte gjort det än och jag hoppas det förblir så.

Jag är sååååå sugen på choklad! Varför finns det ingen 7-eleven här i området? Tänk, då kunde jag sprungit ut en snabbis och köpt massor med choklad...mmm... Vill helst ha Center eller Plopp.
Det är inte så nyttigt men, men, herregud man ska väl njuta av livet lite, eller? Fast nu kan jag ändå inte äta choklad eftersom det inte finns någonstans att köpa det här, i den lilla lilla staden. Jag får väl nöja mig med en banan eller ett äpple. Tråkigt!

Nu håller jag nästan på att somna vid datorn, så jag säger därför godnatt till er alla underbara människor!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!