tisdag 20 oktober 2009

Rörberg soffor från IKEA.

Nu sitter jag här i köket bredvid min man och med bebisen i babysittern och tänker på vad jag ska inhandla imorgon när vi ska till nya IKEA i Malmö. Är så glad över att äntligen komma dit och få handla nya soffor! Extra mycket eftersom min man har designat sofforna med hans kollega :-)
Det blir rosa soffor med vit ram, ett nytt soffbord och ny fåtölj (även det har min man och hans kollega designat). Kommer passa sååååå bra i vårat hem!
www.eq-designstudio.com/rorberg.html












Jag tror verkligen att sofforna som heter Rörberg kommer bli en succé, inte bara för att min man varit med och designat dem, utan för att det är en snygg och bra soffa som också är otroligt smart. Du köper sofforna per sektion och kan därför alltid bygga på soffan om det behövs. Soffan köper du och väljer sedan tyget separat. Det innebär att du kan köpa nytt tyg i annan färg till soffan för en liten peng. Självklart är sofftyget tvättbart!




3 kommentarer:

  1. Jag tycker också att sofforna är jättefina och funderar på att köpa en själv. Det finns så härliga färger och extraklädslar var inte så dyra. Bra jobbat av din man.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker de är fina men undrar -ni som prövat- glider inte kuddarna isär?

    SvaraRadera
  3. hej, sugen på att sälja Ikea rörberg? Mvh Clara

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!