fredag 30 oktober 2009

Zzzzzzzzzzz.....

Åhhhhh, det är inte bra att jag är så trött som jag är idag! Jag blir på så otroligt dåligt humör. Idag känner jag hur det kryper i kroppen och det är min man som kommer få ta mycket av skiten. Det blir ju inte bättre utav att han ligger en trappa upp med öronproppar intryckta in till hjärnan. Jag överdriver inte när jag säger att jag inte ens kan se öronpropparna! Så långt in är dem. Så snarkar han som värsta motorsågen och drömmer säker sött, så gulligt! NOT!!!

Arrrghhhh, jag skulle kunna ta en kanna med iskallt vatten och smyga in i sovrummet och hälla det på honom. Eller smyga handen under täcket och dra bort hår från innanlåren, eller rycka av täcket och dra upp rullgardinerna och sätta på HÖG musik! UUUAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!

Jag har varit vaken så mycket inatt pga vår son som har gnällt, sparkat, vänt och vridit sig i nästan 3 timmar och när väl han somnat in djupt igen så vaknar lillskruttan och vill ha mat, sedan rapa och efter det bajsa=gå upp och byta blöja och mötas av en supergullig, glad liten tjej som bara gurglar och ler så hela jag smälter.
Så då blev det att gå ner till köket och sätta på varmt vatten för att dricka en STOR kopp te och göra iordning 4 st mckor med mycket smör och kaviar på. Gott!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!