måndag 19 oktober 2009

Kalas!!!

Igår så hade vi kalas för Anton som fyllde 7 år för över 1 månad sedan. StarWars tema och 14 pojkar (inklusive lillebror Arvid och hans kompis Villy) . Högre ljudnivå som det var på kalaset får man leta efter! Men de hade så kul! Anton fick jättefina presenter och är så glad över sitt kalas.

Min busunge Arvid fick för sig att starta ett popcorn-ostbåge-krig, han lyckades! Det var popcorn och ostbågar över hela vardagsrummet!!!
Tur att det var jag som såg det så jag hann styra upp det heka innan Tobbe såg det...han hade svimmat!

Anton öppnar paket!



Glasstårta!


Anton äter korv med bröd!





4,5 kilo godis!!!


Efter kalaset var jag såååå trött. Jag var mest trött för att jag bara sovit i 4 timmar eftersom jag varit på Cocktailparty kvällen innan, helt barnfri!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!