måndag 19 oktober 2009

På fredag åker mina två stora barn upp till Stockholm till mormor, morfar och så ska de hälsa på sin biologiska pappa, de kommer vara i storstaden i 2 veckor! Jag hoppas verkligen att de får det bra.
Själv kommer jag vara hemma med mannen och de två små. På lördag ska jag ut med några granntjejer och några dagar innan Saga och Anton ska hem så ska jag upp till Stockholm med Vilda i några dagar. Sedan åker jag och barnen hem tillsammans till Skåne.

Hmmm, det innebär att jag och mannen har totalt 12 dagar tillsammans halvt barnfria! Vad ska man hitta på då? Kanske över till Köpenhamn en dag? Eller kanske passa på att rensa och sanera på Sagas rum? Hennes rum luktar bara hamster och är så stökigt, trots att hon städar typ vatannan dag. Jag ska försöka ta mig tid till att tapetsera, nu har jag haft tapeterna i 2 månader hemma och kommer aldrig till skott! Det är en sak jag bara MÅSTE göra!



Min man och de 2 små!



Far och dotter!

Ja, jag får nog fundera lite mer, man vill ju inte bara sitta på sin degiga rumpa och slöa.

Kram, kram!

.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!