torsdag 22 oktober 2009

Dagen innan fredag!

Torsdag... Känns som om dagen varit väldigt lång idag. Har hunnit med en hel del. Babymassage, mammafika, promenad, hämta på dagis, doktorbesök, hänga tvätt, tvätta, plocka ur diskmaskinen, plocka ny disk, fixa klart adresserna till de sista dopinbjudningarna, sitta framför datorn, läsa Metro m.m.
Måste packa till barnen som åker till Stockholm imorgon kväll och ska vara borta i två veckor. Kommer sakna dem jättemycket, men ibland så kan det vara lite nyttigt att vara ifrån varandra.

Jag vill åka till IKEA!!! Åh, jag har längtat dit nu i flera veckor! Försöker på alla sätt och vis övertala min "förkylda" man som gör allt för att dra ut på det. Jag ska göra en lista på vad som ska inhandlas när vi väl kommer dit ;-) KUL!

Nu ska jag putsa det sista på min vagn som jag har sålt. Den ska skickas med barnen till Stockholm imorgon. Så då måste den vara nytvättat, uppsmord och fin!

God kväll!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!