onsdag 4 januari 2012

Inomhusdag!

Dagen har runnit iväg och jag inser nu att jag ska hitta på någon middag att laga. Känns som om jag lagade lunch alldeles nyss ;-)

Det blåser och är riktigt skitväder här och jag behöver verkligen duscha. Hmmmm, när gjorde jag det senast? Kommer inte ihåg, hahahaha, vad ofräscht! Blir kanske ett bad ikväll om barnen somnar i tid utan att jag somnar med dem. Är ju så extremt trött heeeela tiden. Har man ett hb-värde på 102 så kan man ju inte vara pigg hela tiden.

Imorgon ska vi tapetsera om med en VÄLDIGT vågad tapet som vi inhandlat, känns lite nervöst och spännande. Men vaddå, det är ju bara en tapet, går ju att ändra om vi ångrar oss eller tröttnar om ett år.

Är lite supen på att färga mitt hår, men är egentligen jättenöjd med min egna hårfärg som jag har. Men jag har väl tröttnat lite helt enkelt. Så jag tänkte fråga er läsare om vad ni tycker jag ska göra? Rött? Slingor? Ännu mörkare? Ge mig idéer!!! :-)

Hejsvej-tröttnatpåhåretpastej!

1 kommentar:

  1. Hej härliga Victoria!
    Spännande det där med att du skulle få ett till barn 2013 ;) ..kul att se om det stämmer.

    Nu till det jag egentligen skulle skriva. Mitt tips på din förändring på hårfärg..till att börja med, tycker jag att din hårfärg är jättefin och du passar bra i den. Men lite förändring är ju alltid kul. Så jag tycker att du ska slinga, ljusare slingor, om du ska göra något ;)

    Kram på dej.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!