torsdag 17 november 2011

Min pappa är här!

Idag kom min pappa ner till oss från Stockholm för att hälsa på i några dagar. Jättekul och mysigt :) Barnen visste ingenting och vi överraskade dem, de blev så glada!
Vi tacos och spelade Bingolotto som firade 20-års jubileum och jag var såååååå nära på både 1 miljon och 2 miljoner, störigt att vara så nära en vinst, men vad spelar det för roll? Jag har ju 5 underbara barn, den bästa vinsten man någonsin kan önska sig!

Har precis tittat på "Drömmen om ett barn" och fällt några tårar. Fäljer det slaviskt och tycker att det är ett av det bästa programmen som någonsin sänds. Jag tänker så mycket på alla dem i programmet och det känns nästan som om man känner dem när man får följa dem i deras liv och deras dröm om att få ett barn. Jag håller alla tummar för att det blir positivt för de alla! Kan knappt vänta till nästa avsnitt...

Jag har varit jättedålig på att lägga upp bilder i här sista tiden och det är för att jag har fullt i mitt minne på min mobil och får inte till det att ladda upp bilderna på datorn. Fattar inte varför det inte fungerar. Jag brukar göra så att jag laddar uppp dem på Facebook och sedan kopierar jag dem och lägger in i bloggen eftersom jag inte kan lägga upp dem direkt i bloggen. Och vår kamera drar jag inte med mig överallt, men kanske borde börja med det (till min mans stora förskräckelse...) så det blir några bilder här igen ;)

Åh, vet ni vad jag har gjort? Jag har bokat en tid för medial vägledning i December. Ska bli så spännande och intressant. Uppdaterar er såklart!

Nu ska jag sussilussa och drömma gott! Miljoner med kramar till er alla.
/Victoria

1 kommentar:

  1. Åh jag var också sådär äckligt nära en miljon men loket ville inte som jag ville tyvär :/

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!