lördag 19 november 2011

Tidig lördagsmorgon.

Upp tidigt idag, denna mörka, höstiga lördagsmorgon. Vidar vaknade kl.06.12 och väckte Arvid och Vilda också. Men vi har haft myspys framför barnprogram och ätit frukost. Igår så var Saga och Anton på skoldisco och hade så kul! Jag hade så gärna velat vara där och titta, men jag är förbjuden att gå dit då jag är "såååååå pinsam"! Hahaha, kan inte fatta att jag är pinsam, själv tycker jag att jag är en ganska cool morsa ;) hihihi!

Idag ska jag med till Antons handbollsträning. Det ska bli så kul att titta på honom. Jag brukar i princip aldrig kunna följa med då deras tider är när bussen inte går. På onsdagarna börjar träningen kl.19 och slutar kl.20.30 och bussen slutar gå kl.18.30 och på lördagar börjar träningen kl.09 och slutar kl.10.30 och bussen börjar gå kl.09.14... Så det blir att Anton åker med sin tränare och hans barn som också tränar i samma lag, de bor mittemot oss. Så jag är ju väldigt tacksam över att han får åka med dem. Tobbe brukar också skjutsa honom, men ofta har han redan bestämt med kompisarna som är söner till tränaren, de är ju bästisar!

Och för er som inte vet så har jag inget körkort, vilket är något jag bara måste ta. Men ju äldre jag blir ju mer rädd blir jag för att ta körkort. Önskar jag hade någon att övningsköra med, men jag vill inte belasta någon kompis med att intensivt övningsköra med mig, alla har ju sina familjer och sina jobb, så fritiden som blir över förstår jag att de vill ägna till familjen.
Mamma ska börja övningsköra med min lillasyster nu men de bor liksom 70 mil ifrån mig...

Nu ska jag göra mig iordning och väcka Anton som fortfarande sover sött.

Kram,
Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!