lördag 12 november 2011

BeYou!







Vagnsgalen som jag är (för er som inte visste det redan) så väntar jag vagn igen!

Beräknat ankomsdatum (BA) är i slutet på nästa vecka och jag kan snart inte vänta längre ;)

Vagnen som kommer är från Teutonia och heter BeYou! är efterlängtad och varmt välkommen till oss (mig).


Jag har valt liggdelen (liggdelen hann jag beställa innan jag fick reda på att bebisen inte levde längre...) i färgen helvit och sittdelen i färgen marinblå.

Gå in på www.teutonia.com för att läsa mer om den och de andra vagnarna de har!


Teutonia är ett märke jag jobbat med i många år och av erfarenhet så har de superkvalitet. Detta blir andra gången som jag kommer äga en Teutonia.


Återkommer med bilder när den kommit!


KRAMIS!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!