torsdag 10 november 2011

Jag ska bli miljonär!

Idag så satt jag och min man och pratade. Vi pratade om vår framtid och hur den nu kommer se ut när jag inte har ett jobb att gå tillbaka till efter min mammaledighet. Jag har ju inte berättat det för er, men butiken jag är anställd i upphör nu denna månaden och det känns riktigt tråkigt. Jag berättade om en idé jag har och Tobbe tyckte det lät jätteintressant och uppmuntrade mig till att satsa på den idéen. Han sa att om jag satsar så kan jag nog bli miljonär. Hahaha, tyckte jag, tanken har liksom inte riktigt slagit mig att det kanske, kanske skulle kunna bli så stort. Så säger han; -Älskling, om du gör det här och blir miljonär så kan vi skaffa ett till barn. Och så skrattade han lite.
Då sa jag till honom; -Okej, om du lovar det så ska jag ta och bli miljonär :)
Han svarar med ett leende på läpparna;- Jag lovar!

Så nu ska jag bli miljonär! Hihihi ;) Vad gör man inte för att få sin önskan igenom! Hahaha!

2 kommentarer:

  1. Det är kanske så man ska göra? Tack för tipset ;-)

    SvaraRadera
  2. tar han hand om alla barnen då då så du KAN satsa?

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!