lördag 12 november 2011

Så har vi nu passerat det magiska datumet.

Idag är det den 12 November och jag hade så gärna velat om skriva någonting väldigt speciellt och kul som hänt igår den 11/11-11. Det är ju så häftigt datum! Men min dag var som vilken dag som helst. Jag försökte in i det sista få uppleva något som verkligen skulle få mig att minnas denna dagen. Det slutade med att jag in i det sista bad min man om sex och inget sådant där snabbsex utan längre och mer romantiskt sex, med förspel, levande ljus och allt... Han tittade på mig som om jag hade en skruv lös och bad mig gå upp å lägga mig och titta på TV, så han kunde spela bilspel på Playstation 3 nere på stora tv:n ;)

Det var ju på nyheterna igår om ett par som fött en dotter 111111. Tyckte det var så himla fint namn de skulle ha till sin dotter som föddes igår, Elva! Så fiffigt och coolt! Jag hade nog också valt det, om jag kommit på det, det vill säga.

Kramis-bananis,
Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!