söndag 20 november 2011

Söker du en Doula i Skåne billigt?

Jag jobbar som Doula och älskar förlossningar. Jag söker nu Doulauppdrag och erbjuder just nu blivande föräldrar mig som Doula nästan helt GRATIS! Man betalar endast för de faktiska kostnaderna så som resa till och från förlossning, mat och dricka under förlossning.

Jag älskar och brinner för allt som har med graviditet, förlossningar och barn att göra. Jag tycker att det är viktigt att du som förälder ska få en positiv upplevelse av just din/er förlossning. Jag stöttar på ett lugnt och tryggt sätt och jag ser min uppgift att vara ett kontinuerligt stöd, innan, under och efter förlossningen. Jag vill få dig att känna dig trygg under din förlossning och att du ska våga lita på din kropp när den föder. Du har rätt till en trygg och harmonisk förlossning och det är så viktigt att bli sedd och respekterad då alla upplever en förlossning olika.

Varje förlossning är unik och ingen är den andra lik!

Hör av dig/er till mig med frågor, jag finns här för dig/er.

Kram,
Victoria

victoria.doula@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!