onsdag 9 november 2011

Tappat min mobil idag.

Min mobil är sönder. Jag skulle springa till bussen idag och då flög den ur min ficka och ner på marken. Det blev en ful repa på skalet och så hör jag ingenting när jag ska prata med någon. Men sätter jag in mitt headset så funkar det. Mobilen är konstig och stänger av mina samtal ibland. Det gör ju att jag faktiskt typ måste köpa en ny mobil och då blir det en Iphone.... ;) För med den kommer jag kunna blogga ifrån och skicka över bilder direkt från mobilen. Det kan jag inte nu och jag känner att det hade varit kul att blogga i "stundens hetta" hihihi! Bättre med fler bilder och fler små inlägg än inlägg som är större och mer sällan. Eller vad tycker ni? :)

Ikväll ska jag på Grey´s kväll med mammagruppen som är varje onsdag. Förvisso har vi ingen koll alls vad som händer i serien då vi mest sitter å snackar. Så ibland när man kommer ihåg och får möjlighet så tittar man på reprisen på söndagen istället.

Nu ska jag natta barn innan jag ska iväg.

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!