tisdag 22 november 2011

Jag har varit med på radio idag!

Igår så ringde min mobil och det var från Sveriges Radio Kristianstad. De vill intervjua en Doula till morgondagens program. De frågade om de kunde komma hem till mig och om jag ville bli intervjuad. Självklart så svarade jag "Ja" och så imorse, med andan i halsen, kom Alva (så fint namn!) som skulle intervjua mig!
Jag hoppas att det blev bra och att jag fick fram "budskapet" :)

Jag har ju scenskräck och kan bli ganska nervös, speciellt när det är direktsändning och man inte är så van.

Men jag tycker det är kul och intressant att de "lyfter upp" och Doulor och vad vi faktiskt gör. Det behövs. Allt för många har fel uppfattningar om oss Doulor, och det är så synd. För alla er som vill veta mer om DOULA så gå in på vår hemsida: www.doula.nu

Mer Doulor och Doula-snack i media så att fler blir upplysta! Tack! :)

Kom ihåg att det är helt gratis att maila, ringa eller träffas om man vill veta mer och träffa en Doula.

Gå in på Sveriges Radio P4 och lyssna från morgonens sändning (finns i arkivet) 9.00-9.30 och 9.30-10.00 och lyssna!

Kram,
Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!