onsdag 30 november 2011

Sjuk :(

Inatt vaknade jag och kände mig febrig och dålig. Svettades och frös om vartannat. Imorse när jag skulle upp med barnen så svimmade jag flera gånger och fick krypa tillbaka i sängen och Tobbe fick gå upp med barnen istället. Tog tempen men ingen feber och sedan började jag må lite bättre fast jag fortfarande var yr. Kom på att jag inte ätit på nästan hela dagen igår och inte druckit något så jag tänkte att det var det som gjorde mig så yr.
Fast vid lunch så blev jag sämre och mer och mer yr. Tog tempen, 38,6 graders feber och så fick jag frossa. Efter 2 timme var tempen uppe i 39, 1 och 30 minuter efter det 39,6 graders feber.

Fick ringa Tobbe och be honom gå från jobbet för att hämta barnen på dagis och komma hem. Nu har jag alvedon i kroppen och känner mig piggare, men är helt yr så fort jag ställer mig upp.

Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon!

Hoppas ni alla kära läsare mår bra och slipper alla olika sorters influenser och skit som går omkring just nu.

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Nää usshh det lät inge vidare..

    Krya på dig..

    Mvh Camilla

    SvaraRadera
  2. Krya på Dig!
    Kram kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!