tisdag 23 mars 2010

Spegeln ljuger, eller är det hjärnan...?

Alltså seriöst, jag var inne igår på mina bilder och tittade på de som jag tagit när Vilda var nyfödd. Så gulligt och jag blev alldeles varmt i hela hjärtat och själen när jag tittade på dem, tills jag kom till några bilder på mig själv!!! Svimmade var bara förnamnet på vad jag gjorde!!! Herregud! Bilderna är tagna när Vilda var 5 dagar gammal och hela familjen skulle till Tosselilla. Jag tyckte ju jag var rätt så smal och krängde på mig en fin, blommig, tajt sommarklänning. det skulle jag inte gjort. Inte undra på att min väninna från Stockholm som jag träffade på trodde att jag var gravid... Se och beskåda själva!



FY FAN säger jag bara!!!
(Och jag tyckte jag var så snygg och smidig den här dagen, jag hade dessutom satt på mig trosgördel under, hahahaha!)

Men världens sötaste och finaste dotter fick jag ju!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!