måndag 28 mars 2011

En rolig kommentar!

Min dotter frågar mig;

-Mamma, hur är det när man är partners?


Jag svarar;

-Jo, man tycker om varandra väldigt mycket och vill vara med varandra.


Dottern fortsätter;

-Ja, men som du och Tobbe? Hur leker ni?


Jag undrar vad hon menar och frågar;

-Vaddå? Vad menar du?


Saga fortsätter;

-Men mamma...! Hur är era parningsritualer?!


Hahahaha, jag höll på att garva ihjäl mig! "Parningsritualer", hahahaha!

Hon tittar alldeles för mycket på "Animal Planet".

2 kommentarer:

  1. Åh roliga ungar:)
    så kul med bilder på dig och finaste barnen här nedan!
    Så söt han är lille Vidar! Blir sugen på beeeebis:)

    SvaraRadera
  2. Men vad svarade du då? Det är ju det som är dte roligaste =)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!