torsdag 3 mars 2011

Ikväll...

...så hoppas jag på lite romantik mellan mig och min man och inte mellan mig och fjärilen, hihihi! Om jag försöker klämma in mig min bröllopskorsett, sminkar mig fint och stylar håret så kanske, kanske vi får till det. Ja, det vill säga om barnen somnar och vi inte somnar med dem när de ska nattas.

Vi får se hur kvällen utvecklar sig...

Skulle inte förvåna mig om jag för det första inte ens får på mig min korsett och om jag får det så kommer allt fett klämmas ut ur alla vrår. Och sedan svimmar jag när jag sminkar mig för att korsetten sitter för hårt, jag ramlar och slår i huvudet i badkarskanten och så kommer Tobbe hem och hittar mig liggandes i badrummet. Jag luktar bebiskräk blandat med parfym för att jag inte hann duscha och försöker dölja det. Och så är korsetten förstörd av blodet från mitt sår i huvudet.

Blir kanske en osminkad fru i myskläder istället med håret uppsatt i knut, slarvigt, med bebiskräklukt UTAN att försökt dölja det. Det är jag det!

3 kommentarer:

  1. That´s life! Men visst lät det bra ialla fall. Hoppas det blir mysigt ändå.

    SvaraRadera
  2. kanske är bäst att gå på det sista alternativet för att vara på den säkra sidan+ :-) Take it or live it, liksom!

    SvaraRadera
  3. Hahaha Kör hårt =)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!