torsdag 10 mars 2011

Fullsmåckat schema idag!

Idag är det fullt upp och det är så kul!

07.45 Första omgången barn till skolan
08.45 Andra omgången barn till dagis
10.14 Jag och Vidar på bussen till babymassagen
10.30 Babymassage
12.00 Lunch med underbara Marit
13.00 BVC-kolla hur jag mår som mamma efter förlossningen
13.30 BVC-läkarkontroll för Vidar
14.00 Hämta barnen på dagis ( men kommer bli lite sen...)

Sedan hem, ge barnen mellanmål och fixa och trixa i hemmet!

Vad ska ni göra idag?

KRAM!

6 kommentarer:

  1. Glöm inte att pausa emellanåt!
    Ha en bra torsdag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hade jag haft det schemat så hade jag slagit knut på mig själv! Jag orkar inte med mer än EN enda sak om dagen sen måste jag vila nästa dag... Bara du orkar men passa dig så du inte sliter ut dig, KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hej! Tänk om jag hade den orken som Du verkar ha. Jag blir riktigt avundssjuk på Dig. Jag orkar knappt att umgås med mina små Barnbarn.
    Kram till Dig och Dina Barn. Ha en skön Dag tillsammans.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  4. Hamnade här genom en annan blogg....drar mig till andra som har många barn (har också 5). Blev lite nyfiken på vart ni bor, känner igen din man...eller om han är väldigt lik någon kanske !?
    Angelica

    SvaraRadera
  5. Jag tycker om att ha mycket att göra och får ibland tvinga mig till att ta det lugnt. Har blivit bättre på det senaste åren...

    Angleica-Vi bor i Ystad :) Var befinner du dig? Kul att du också har 5 barn :) Hur gamla är de?

    KRAM PÅ ER ALLA!

    SvaraRadera
  6. Fullspäckad dag :) Härligt att ha mycket att göra!

    Jättebra blogg du skriver!

    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!