fredag 18 mars 2011

Ojojoj!

Kära läsare.

Jag vill först tacka er för att ni verkar gilla mig ;) Tack för alla fina ord och komplimanger till mig! Trodde aldrig när jag skrev mitt inlägg från i förrgår att det skulle bli sådana starka reaktioner. När jag själv skrev det så var jag mest arg och irriterad på min mans kollega som yttrar sig om min vikt och mitt utseende utan att ens ha träffat mig! Det var pga honom jag blev mest ledsen. Sedan så kan jag ju hålla med om att min man kanske kunnat "försvara" mig lite mer.

Däremot så jag vill försvara min man lite. Jag är den som går omkring och klagar på min kropp här hemma, jag är inte nöjd. Det är jag som säger att jag måste gå ner minst 10 kg. När min man säger att jag måste gå ner 10 kilo innan sommaren så tror jag att han tror att han "peppar" mig. Men jag blir inte peppad och det har jag informerat honom om nu. Jag kan känna nu så här i efterhand att jag kanske inte skulle skrivit inlägget för alla riktat så mycket mot min man. Han är en bra och underbar man på så många sätt, men inte perfekt, det är inte jag heller och säkert inte ni. Jag älskar honom så mycket, trots hans lite klumpiga uttalanden ibland ;) Han älskar mig oavsett om jag har mina 10 kilo plus eller inte.

Ha nu en underbar fredagskväll alla kära läsare!

KRAM,
Victoria

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att ni har pratat ut om det för det det viktigaste i en relation är kunna prata. Jag själv är absolut inte perfekt och vet hur fel det kan bli när man säger vissa saker. Hoppas han kan peppa dig på ett bättre sätt så att han hjälper dig att hitta motivationen....
    Vet att din man har många goda sidor och att du älskar honom...
    Många vårkramar Sofia

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!