torsdag 24 mars 2011

Min coola pappa!

Här är min pappa, min underbara och fina pappa. Han kom hem från Thailand i söndags efter att han varit där i 2 månader. Vi har saknat honom väldigt mycket!

Jag är hans enda barn och min pappa är vädigt mån om att höra av sig till mig. I snitt så kan han lätt ringa mig 3 gånger om dagen. Men nu när vi iinte pratat på 2 månader så tar han igen detta ;) Nu precis så fick jag meddelande på chatten att jag skulle ringa honom och jag får inte glömma det för han sitter faktiskt och väntar! Hahahaha, min söta pappa!

Men jag älskar att prata med pappa pch så glad över min nära relaton med både pappa och mamma. I LOVE YOU!


3 kommentarer:

  1. Haha, påminner om min pappa :) Utseendet alltså, det andra är han precis tvärs om med ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Dumma ordverifiering! Har du möjlighet att ta bort den? Blir så svårt att kommentera :( Kram

    SvaraRadera
  3. Lyckliga Du som har en sådan härlig pappa. Man behöver så väl en pappa. Min har varit borta i många år nu men jag tänker mycket på honom.
    Ha en bra Dag
    Kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!