lördag 5 mars 2011

Underbar lördag!

Solen skiner och det är plusgrader, hela 5 faktiskt! Jag gick med Arvid, Vilda och Vidar till vår park och sedan på en liten promenad. Den hade blivit längre om det inte hade varit för min stora dotter som stack iväg till en kompis utan att låsa och ringde mig när jag var på väg på min långpromenad (som inte blev en långpromenad) och berättade att det var olåst.





Den nya vagngrejen jag har köpt blev det pemiär för idag. BuggyPod heter den och den fungerar så att man fäster en extra sits på sidan av vagnen. Smidigt för mig eftersom jag har tre små som inte orkar gå så långt som jag kanske vill.






Ser lite kul ut, men praktiskt!



3 kommentarer:

  1. Men guuud vilken bra grej till vagnen! Har aldrig sett en sådan, kanonbra ju!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jockes kommentar: hahaha- en jäkla traktor liksom! *LOL*
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var en praktisk vagn. Något sådant fanns inte när jag hade min Dotter liten.
    Det där med namn är jätte svårt.
    Sätt er ner i lugn och ro och riktigt smaka på de namnförslag Du har skrivit ner. Till slut faller de på plats.
    Ha en skön Helg
    Kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!