söndag 6 mars 2011

Vårkänslor!

Ännu en dag med sol och plusgrader! Vi har faktiskt hela 9 plusgrader på vår baksida, underbart! Känns att våren är på G i luften och man vill bara ut och promenera och njuta av solen.

Mannen ska jobba idag och jag funderar på att ta barnen på en långpromenad. Vi alla behöver sol och frisk luft. Vilda är fortfarande sjuk med 38,5 grader i feber så hon blir nerbäddad i vagnen och förhoppningsvis sover hon i några timmar.

Måste ju berätta att min son var på handbollsmatch igår och hans lag vann 2 av 3 matcher! De är så duktiga och jag önskar så att jag hade kunnat vara med och titta...

Nej, nu blir det fix och trix här hemma med lite blöjbyten och påklädning, sedan ska jag duscha och göra iordning mig. Efter det så blir det promenix!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. ja missade tyvärr själv oxå...jobbade.Grabbarna va SUPERDUKTIGA,,enligt tränaren 2 metar´n..men nya chanser på lördag i Sjöbo........så hääääääääääääng med!!!! Kraaaaam

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!