onsdag 9 mars 2011

Underbar onsdag!

Idag skiner solen men det är kallt ute. Mannen är ledig från jobbet och vi ska titta på bil ännu en gång. Jag har lämnat över bilköpet till min man, jag är bara med och hjälper honom med smakråd för han har alltid sådan beslutångest. Det spelar ingen roll om det är ett par strumpor han ska köpa eller en bil, ändå har han världens beslutångest. Är det bra kvalitet? Rätt pris för produkten? Ser det bra ut? Är den skön att köra/använda? m.m. Om inte jag är med så kommer bilköpet ta år.

Fast jag har nu hittat en favoritbil själv... En Audi Q7 tror jag den hette. Så fin och cool! Men dyr dock.

Ingen som vill köpa vår bil? En peaugeot 807 Pullman (låter lite snuskigt med " pullman"...) den är blå och med extra utrustning. Den har 6 kaptenstolar (heter det så) som är supersköna och bra utrymme för lite större familjer. El-skjutdörrar, lite kyl och inbyggd GPS.

Senare i eftermiddag blir det mysfika med en väninna!

KRAM PÅ ER I SOLEN!

1 kommentar:

  1. Älskar Audi Q7. Den är så snygg. Vill osså ha en sån någon gång. Hoppas ni hittar en bra bil snart

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!