söndag 27 mars 2011

Hej hopp!

Tiden rinner iväg och det är redan söndag. Helgen har varit mysig och lugn. Igår kom min kära pappa till oss och stannar i några dagar (fast jag hoppas på minst en vecka). Jag, Tobbe och de tre små var på middag hos våra fd grannar i Malmö, åt gott, drack lite vin och snackade. Anton sov över hos bästisarna och Saga hade kvalitetstid med morfar.


Idag så var jag, Tobbe och småkidsen och tittade på Antons och hans lag när de spelade match i handboll i Höllviken. Så kul och alla grabbarna är så duktiga! Jag är så stolt över min fina Anton. Han hade på sig sina nya gympaskor som vi inhandlade åt honom i igår. Han var verkligen värd det. Han har nu i t omgångar ärvt vita skor med lite ljusrosa detaljer på efter Saga och inte klagat en enda gång! Dags att hans skulle få ett par riktigt coola och bra gympaskor somhan själv fått vara med och välja.


Som ni förstår så blev det lite shopping igår. Jag älskar att shoppa! Det blev ett regnset till Vilda från Didriksson i knallrosa, Antons gympaskor, en assnygg overall i svart med oranga detaljer och silver text som är reflex till Vidar när för nästa vinter, en långklänning till Saga, ett par (för små?!) strechjeans till mig (som jag tyvärr måste byta till större storlek), ett vit och marinbått lång linne, present och blomma till fd grannarna och 2 par strumpor till Arvid. Jo! En jättesnygg t-shirt till pappa och en cd-skiva till honom också! 59-års present till honom i efterskott eftersom han fyllde år när han var i Thailand.


Imorgon ska mannen jobba efter 4 dagars ledighet och jag ska pallra mig iväg till öppna förskolan och sedan umgås med min pappa.


Nu sover alla barnen och min pappa har somnat i fåtöljen. Jag har sovit middag mellan kl.16-18 så jag är faktiskt lite piggare än vanligt.


KRAM!

3 kommentarer:

  1. like alott.............var e bildeerna från d<agen s matcher på facebooken.krAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Härligt, ni fick ju mycket shoppat! Vi var också och shoppade igår, men det vart som vanligt inget till mig ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet hur det är när man känner att man bara shoppar till barnen eller hemmet. Men jag har blivit riktigt duktig på att shoppa även till lilla mig, vilket resulterat i alldeles fullprooad garderob ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!