fredag 4 mars 2011

Jag är så larvig!

Ni vet det här med min vigsering, att den blev gul och ful och att jag reklamerade den. Nu har jag kämpat i 2 år för att få en ny ring och det verkade som om det skulle sluta med att jag skulle få ta pengarna tillbaka istället. Så därför kontaktade jag andra guldsmeder för att göra en ny ring till mig. Jag hittade en som hade min drömring. Dessutom för riktigt bra pris och med bästa kvalitet på både diamanterna och vitguldet. Jag blev kär i den ringen!

Men då krossas allt och de ringer och berättar att de fått fram en likadan ring, med rätt palladium i som inte gulnar, till mig och kommer om ca.1 vecka. Nu känns min ring som bottenring med dålig kvalitet på diamanterna.

Sitter och nästan gråter och känner mig så larvig!!! Det var ju detta jag ville egentligen men nu känns det inte bra. Varför kan jag inte bara vara nöjd???

Visst är jag larvig och barnslig och dum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!